MENÜ ☰
Eylül 2021
P S Ç P C C P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Realty House Gayrimenkul
İstanbul 34 Gazetesi » Manşet » Ankaradaki Soruşturma Devam Ediyor
Ankaradaki Soruşturma Devam Ediyor

Roma hakimiyeti döneminde, Kuzey Afrika’da manastır hayatı yaşayan ilk topluluğu, Aziz Augustin (354 – 430) oluşturmuştur. Bu yaşam ankara bayan escort biçimini Roma ve Milan’dan öğrenen Augustin Tagaste’ye döndüğünde bazı arkadaşlarıyla birlikte münzevi bir yaşam sürmeye başlamış ve ilk manastırı burada kurmuştur. Papaz olarak atandıktan sonra ikinci bir manastırını Hippo’da kurmuş ve 396 yılında Piskopos oluncaya kadar burada yaşamıştır.194 Augustin Batı’da teolojinin babası ve en önde gelen Kilise doktorlarından biri olarak ankara bayan escort kabul edilmiştir. Yaratılış, kötülük problemi, Kilise bilimi, imanın fazileti eskatoloji (ahiret bilimi) gibi çok çeşitli konularla ilgilenmiştir. Onun inayet teolojisi hala bütün teolojik tartışmalara temel teşkil etmektedir. Augustin’in teolojisi hayırseverlik, bilgelik ve Mesih vasıtasıyla Kilise ile özel bir bütünleşmeye dayanmaktadır.195 Hıristiyan teolojisindeki bu ağırlığı nedeniyle onun ankara bayan escort keşişliği teologluğunun gölgesinde kalmıştır. Bununla birlikte Augustin’in manastır hayatı ile ilgili öğretisi, daha sonraki bu hayatı benimseyen toplulukların

şekillenmesinde temel olmuştur.196 Örneğin, Dominiken tarikat sisteminin temellerinin Aziz Augustin’den adapte edildiği ifade edilmektedir. 197 Augustin, döneminin münzevi karakterli heretik bir akımı olarak görülen pelegianizm 198 taraftarları kızılay escort bayan ankara ile asli günah ve inayet konularında tartışmıştır.199 Ayrıca diğer şiddetli ve heretik bir grup olan Messelianlara 200 karşı da mücadele etmiştir. Bütün bu heretik saldırılara rağmen Batı’daki manastır hayatı Augustin’in elinde radikal değişikliklere uğramıştır.201 Augustin’e göre insan yaşamının üç şekli vardır. Bunlardan birincisi; tefekküre veya gerçekleri araştırmaya dayanan yaşam, kızılay escort bayan ankara ikincisi, insani işlere adanmış yaşam, üçüncüsü ise bu iki yaşam tarzının birleşimidir. O, üçüncü yaşam tarzını tercih etmiştir. Ona göre insan ne tamamen tefekküre dalıp günlük işlerinden ayrılmalı, ne de bu aktif yaşama dalarak Tanrı’yı tefekkür etmeyi ihmal etmelidir.202 Bu fikirlerini pratikte de uygulayan Augustin, Afrikada toplumla iç içe bir manastır hayat tarzı kızılay escort bayan ankara geliştirmiş ve bunun için manastırlar oluşturmuştur. Cassian’ın aksine Doğu’nun toplumdan uzak, çöllerde ıssız bölgelerde sürdürülen manastır hayat tipini üstün görmemiş, toplum ile iç içe yaşamın yeni bir formunu geliştirmiştir. Kuzey Afrika’da kurduğu bu topluluğun üyeleri “Tanrı’nın Hizmetkarları” olarak adlandırılmıştır. Onlar sahip oldukları bütün varlıkları toplum için kullanmışlardır. Augustin, piskopos olduktan sonra (386) evini bir manastıra çevirmiş, toplu yaşam ve keşişlerin sahip oldukları bütün kişisel varlıklarından feragat etmeleri konusunda ısrarcı ulus escort olmuştur. Hatta bunu, papazlığa atanmaları için diyakoslarına bir şart koşmuştur. Topluluğun üyelerine Tanrı’da tek bir zihinde ve tek bir kalpte birleşmeyi tavsiye etmiştir. Augustin, Kitab-ı Mukaddeste emredilen ve Hıristiyanlığın temeli olarak kabul edilen yardımseverlik konusunu sık sık vurgulamış, yardımlaşmayı toplumun birlikte yaşama sebebi olarak kabul etmiştir. Çünkü hayırseverliği Tanrıyı sevmek, hatta kendini ve komşunu Tanrı için sevmekle özdeş olarak nitelemiştir.

Augustin’in topluluğundaki manastır hayatı ile ilgili uygulamalar gelenekseldir. Bunlar, bireysel ve toplu dua, sessizlik, alçak gönüllülük, yeme ulus escort içmede basitlik, bekarlık, fakirlik, itaat, ortaklaşa mülkiyete sahip olmak ve her zaman vurguladığı kardeşçe yardımlaşmadır

📆 12 Ağustos 2013 Pazartesi 01:36   ·   💬 0 yorum   ·  

Yorumlar kapatıldı.

İlkokul özel ders

ANKET

Yeni tasarımı beğendiniz mi?

Sonuçlar

Yükleniyor ... Yükleniyor ...

İSTANBUL'DA HAVA

İSTANBUL

YAZARLAR

YAŞAMIN İÇİNDEN

RÖPORTAJLAR

PİYASALAR

PUAN DURUMU - SÜPER LİG